Hallihallo
Wäre toll, wenn ein automatisches Passen für folgende Szenarien eingeführt werden könnte:
Spieler hat nur noch 1 Karte und es liegt eine Kombination von mind. 2 Karten vor (Paar, Doppelpaar, Drilling, Reihe, Fullhouse...)
Spieler hat nur 2 Karten und es liegt eine Kombination von mind. 3 Karten vor (Doppelpaar, Drilling, Reihe, Fullhouse...)
Spieler hat nur 3 Karten und es liegt eine Kombination von mind. 4 Karten vor (Doppelpaar, Reihe, Fullhouse...)
Es nerft, wenn Spieler unmöglich etwas legen können und trozdem solange warten, dass sogar die Zusatzzeit fast abläuft...
Ja du liebi Bärggeiss, das han i mir ou scho huere vilmal dänkt. Weisch, wenn i am Aabe so gmüetlech dür d Alpe am umestapfe bi, links es paar Geissli am meckere si, rächts es Chüehglogge-Orcheschter volle Lotte abliefert, und i mir ganz andächtig es zarts Stückli Toblerone i d Schnurre schiebe, de chunnt i ou jedes Mal is Sinniere. De isch d Heidi ide Gedanke scho praktisch persönlich a mim Tisch, dr Peter pfiift irgendwo vom Hang abe, und i überlege mir mit dr volle eidgenössische Ernsthaftigkeit, öb s Läbe am Änd nöd eifach nume us Bärgliuft, Schoggi und ere gottlos wichtige Partie Tichu One besteht. I säg der, i bi scho so wiit gsi, dass i fasch eme Murmeli mini Läbesphilosophie erklärt ha, während im Hintergrund dr Föhn dür d Tanne pfiffe het wie es Alphorn uf Koffein. In so Momänt hesch s Gfüehl, d ganzi Schwiiz luegt der still zue, nickt würdevoll und seit: ‚Ja sicher, genau so isch es, du huere Poet vo de Hochalpe.